Conversie optimalisatie verbetert het rendement van ieder ander online marketing kanaal. Met een verbeterde conversie verhoogt u de waarde per bezoeker en de algehele return on investment. Shortcut helpt om uw bezoekers om te zetten tot conversies.
Op basis van de huidige website wordt een hypothese opgesteld. Dit kan een zeer eenvoudige hypothese zijn zoals: "Is de kleur van de 'in winkelmandje' knop van invloed op mijn conversiepercentage?"
Op basis van de hypothese wordt een test opgezet met twee of meer variaties. Deze test loopt tot er een statistisch significante winnaar is gevonden.
Er kan er maar 1 de winnaar zijn! Op basis van de resultaten uit de test implementeren we de winnende variatie. Dit alles om een zo hoog mogelijke conversie te behalen.
Uit onze ervaring blijkt dat het wijzigen van kleine elementen op een website kan leiden tot grote resultaten. Twee keer zoveel sales voor hetzelfde online marketing budget is geen uitzondering. Conversie optimalisatie maakt tevens een einde aan de discussie; wat is mooi? Het antwoord ligt in cijfers en statistieken. Een blauwe knop past misschien het beste bij uw design. Echter, wanneer wij aantonen dat een rode knop twee keer zoveel conversies oplevert, dan is de keuze duidelijk.
Interesse in onze diensten? Of wilt u graag eens praten over een concept of idee? Neem contact met ons op en we plannen direct een afspraak.
Uw bericht is verstuurd. We nemen snel contact met u op.
Oooh woops, er ging iets fout. Je kunt ons ook direct een bericht sturen op info@shortcut.nl.